Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velmi zajímavej blog a ješětě více zajímavej článek. Bydlím v Horažďovicích a mohu říct, že každý rok se ve městě konají velké oslavy osvobození a všichni obyvatele jsou vděční za to co museli naši osvoboditelé vytrpět. Jsem velice rád že jsem si mohl přečíst osud alespoň jednoho vojáka který dokráčel až k nám. Když si představím, že moje babička která se učastnila oslav osvobození mohla toho muže potkat tak, mě to až dojímá.

0 0
možnosti
Foto

Díky za hezký článek

1 0
možnosti

Ano, stejně jako jemu,stejně jako dalším tisícům vojákům Rudé Armády, US Army, British  Army a všem bojovníkům domácího odboje patří náš vděk a obdiv! Čest jejich památce!

5 0
možnosti

Smutný je, že čtyřicet let se nedočkali vděku.

Díky za blog, Martine

4 0
možnosti

J89a83r78a 69R12a45n19k

8. 5. 2013 2:59

Dobre napsane, vidim to kazdy rok na Rememberance Day v kanadske tv, jak jich ubyva. Je hezke, ze jste si vzpomel prave ted, uz jako dite jsem se stydela, u Chebu byl zastaven americky pomnik tak, aby na nej nebylo videt. Jako deti nas nahaneli do kin na filmy "ura ura, nasi vyhravaji" a pomohlo to akorat k tomu, ze jsme je meli stale mene v oblibe.

3 1
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Rodák z Prahy který sice po dekádách života ve Státech ztratil čárku ze svého příjmení, ale zájem o dění v českých zemích, na Moravě a na Slovensku ne.
Více na stránkách zde.