Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi hezky svatek. miloval jsem ho. Vanoce ne, ale thanksgiving byl muj den. Ten jsme s rodinou opravdu dodrzovali, dokonce jsme se oblekli do gala a zasedli ke stolu i obcas s nekym pozvany. Krocana jsem vzdy pekl ja, vasechny ty fixings znam. A mimo jine,  udela jste mi jen chute. Zlobim se ted na vas, protoze krocan zde na Filipinach stoji vic, nez vyplata prumerneho Filipince. A tim padem at si ho sni sami. V USA jsem koupil, tehda, krocana asi za 99c kilo, nekdy i za 79c, ovsem nevim jak dnes. Stejne je to jedno., Musim si nechat prejit chut. Diky za pripominku. A souhlasim, v kazde zemi je za co dekovat i za to, ze jsme zivi a zdravi.

2 0
možnosti
VK

Ja to mel jinak. Dikuvzdani jsem chapal, dokud jsem zil v USA jako nejotravnejsi svatek a uspesne jsem odmital se tohoto blbnuti zucastnovat.

0 1
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Rodák z Prahy který sice po dekádách života ve Státech ztratil čárku ze svého příjmení, ale zájem o dění v českých zemích, na Moravě a na Slovensku ne.
Více na stránkách zde.