Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Některé věci překonávají fikci...a tohle je krásnej příběh, silnej i pro lidi jako já, který si v době konání této olympiády maximálně hrál v uhláku na horníka, a nemá své vlastní vzpomínky...

0 0
možnosti
Foto

R^

Jednak milá vzpomínka, jednak půvabně obohacená o detaily, které jsem nevěděl. Díky!

1 0
možnosti

Zlato poputuje do Kanady ... ;-D It's OUR game.

1 0
možnosti
Foto

Je to tak :-)Kdyz hral v 79 sovetsky team pratelsky proti All-Stars NHL, tak mel NHL team 23 Kanadanu..

0 0
možnosti

Pane Horský jsem také rodák z Prahy-Podolí od Vltavy, kde jsem bydlel blízko Vyšehradu. Tam je kostel sv.Petra a Pavla. V Americe máte napsáno na dolaru " In God we trust.". Logicky nemohlo československé státem dotované družstvo vyhrát, když na straně USA byl Bůh, který koná zázraky-miracles. Dalším zázrakem bylo vítězství nad roboty z armádních celků v dresu SSSR. Tvrdě ateistický stát nemohl s Bohem vyhrát. Kdysi mi jeden zpravodajský důstojník z USA psal a měl tam heslo "In God we trust - all other we monitor." ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Storch (nebo Miroslave), diky za komentar. Dohady jestli stal za americkym olympijskym hokejovym tymem tehdy Buh necham ostatnim :-) "Bohu duverujem" je na americkych mincich "jen" od Obcanske valky, kdy mel americky narod silnou potrebu Bozi prizen pro zachovani naroda obdrzet. Po valce se pak rozhodli to uz tak nechat. Motto spionu "Bohu duverujem, vsechny ostatni sledujeme" jsem slysel, ale to mu na krase nebere.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS